A Magyarországi Evangélikus Egyház oktatási múltjából jól ismertek a kiváló eredmények, de mi a helyzet a jelenlegi evangélikus köznevelési rendszer teljesítményével? Vannak-e most is kiválóan teljesítő evangélikus iskolák, vannak-e hivatásukat igen magas színvonalon űző, a jövő generációinak nevelésében meghatározó munkát végző tanárok, pedagógusközösségek? A Credo Vetőmag és forrás című tematikus lapszámában (Credo XXVIII. évf. 2022/1. 16-22. o.) tanulmány célja, hogy az evangélikus nevelési-oktatási rendszer 2011-től 2021-ig tartó időszakára vonatkozó kutatásaink alapján megmutassa azokat az evangélikus iskolákat, ahol a statisztikai adatok igazolják a kiemelkedően eredményes pedagógiai munkát.
Ábrák Asztalos György és Bujdosó Erika tanulmányához:
![](https://credo.lutheran.hu/wp-content/uploads/2022/05/c1-1024x852.png)
![](https://credo.lutheran.hu/wp-content/uploads/2022/05/c2-1024x690.png)
![](https://credo.lutheran.hu/wp-content/uploads/2022/05/c3-1024x707.png)
![](https://credo.lutheran.hu/wp-content/uploads/2022/05/c4-1024x617.png)
![](https://credo.lutheran.hu/wp-content/uploads/2022/05/c5-1024x790.png)
![](https://credo.lutheran.hu/wp-content/uploads/2022/05/c6-1024x606.png)
![](https://credo.lutheran.hu/wp-content/uploads/2022/05/c7-1024x644.png)
![](https://credo.lutheran.hu/wp-content/uploads/2022/05/c8-1024x632.png)
![](https://credo.lutheran.hu/wp-content/uploads/2022/05/c9-1024x619.png)
![](https://credo.lutheran.hu/wp-content/uploads/2022/05/lufis-tabla.jpg.png)
Borítókép: Fortepan/Vargha Zsuzsa